piątek, 7 lipca 2017

No to zaczynamy!

Witam wszystkich!

Minęło... bardzo dużo czasu od kiedy ostatni raz pisałam bloga. Byłam wtedy dużo młodsza, o pisaniu nie wiedziałam prawie nic ale przyjemność jaką czerpałam z samego publikowania była nie do opisania. Od tego czasu zmieniłam kilkakrotnie nick, moje opowiadania ewoluowały, styl pisarski się ustabilizował (albo i nie) a konto na deviantartcie płynęło powoli przez otchłanie internetu. 

Dzisiaj, postanowiłam wrócić w wielkim stylu, na fali powrotów do tematyki SasuSaku i ożywienia blogów. Niesiona wspaniałymi opowiadaniami, które znalazłam w przeciągu ostatniego pół roku, stwierdziłam, że czas najwyższy odkurzyć dysk, odnaleźć stare pliki i powrócić do Was z nowymi opowiadaniami. 

Może będzie regularnie a może i nie. Ale obiecuję wam, że nie zabraknie łez szczęścia i rozpaczy, historii pełnych wrażeń, emocjonalnych rollercosterów a przede wszystkim Sasuke Uchihy i Sakury Haruno w rolach, o których nawet nie śniliście. 

Jeśli chcecie być na bieżąco, otrzymywać informacje o blogach, zarówno moich jak i tych, które sama czytam, lub po prostu polepszać sobie nastrój od czasu do czasu zerkając na obrazki waszego ulubionego paringu to zajrzyjcie także na moje konto na fb:
www.facebook.com/kropcia.stories/

Trzymajcie się ciepło
~ Kropcia 

PS. Pierwsza notka już jutro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon autorstwa Sayuri7 | Credits x ,x